BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

marți, 6 august 2013

- Scrisoare deschisă semnată de fostul comandant al Garnizoanei Piatra Neamţ, colonelul (r) Ion Mierlici

__________________________________________________

Eu sunt perfect de acord cu cele scrise de Ion Mierlici şi de aceea public scrisoarea lui la mine pe blog subliniind următorul fapt: 

Băsescu şi acoliţii îşi fac de cap,

 Pentru că Ponta a trădat



Cetăţene Victor Ponta,

Îţi scrie cetăţeanul Ion Mierlici, colonel în rezervă, fost comandant al U.M 01027 şi al Garnizoanei Piatra Neamţ în perioada 1996 -2005, pe care decidentul politic l-a obligat să treacă forţat în rezervă, alături de alte zeci de mii de cadre militare, prin desfiinţarea unităţilor pe care le-am servit cu devotament, ca voi astăzi să vă mândriţi că sunteţi membri cu drepturi depline în NATO.
Ce ştiţi voi măi civilior ce înseamnă viaţa de militar si ce sacrificii presupune? Noi avem un jurământ sacru faţă de ţară şi popor, pe când voi vă lăfăiţi în huzur şi-i persiflaţi pe amărâţii de români. În 23 de ani, toţi care v-aţi succedat la guvernare aţi devalizat economia naţională, aţi înstrăinat bogăţiile strategice, de care depindea viitorul nostru şi al celor care ne vor urma şi ne-aţi transformat în colonie şi piaţă de desfacere a Bruxelles-ului. Toţi politicienii sunteţi nişte ipocriti. Minciuna este idealul vostru, ca să prostiţi şi îndobitociţi pe cei care vă aleg şi sunt “săraci cu duhul“.
Toţi aţi profitat în campania electorală de analfabetismul, credulitatea, starea cruntă de sărăcie în care trăiesc şi implicit de mituirea lor de către toate partidele, precum şi de propaganda făcută în biserici în favoarea voastră de prelaţii, troglodiţii, dracii reali în aceasta unică lume, ca voi, ipochimenilor, să fiţi votaţi de “prostime“, iar pe timpul mandatului să elaboraţi legi care să vă apere scopurile mârşave, atât ale voastre cât şi ale celor apropiaţi vouă.
Cum puteţi voi, măi mincinoşilor, să priviţi în ochi pe cei pe care i-aţi amăgit în timpul campaniei electorale? Pe voi, cei din USL, v-am votat şi mi-am pus toată speranţa, alături de celelalte milioane de concetăţeni, că o să aduceţi o schimbare în bine pentru români şi că o să le redaţi demnitatea terfelită de nemernicii portocalii. M-ai înşelat şi ne-ai înşelat.
Tu eşti omul lui Băsescu şi joci la “două capete“. Ai reevaluat-o pe Koveşi, aşa cum l-ai reevaluat şi pe cumatul tău Oprea, doi indivizi pe care românii îi detestă. Ai promis împreună cu Antonescu că imediat ce veţi prelua Puterea o să repuneţi în drepturi cadrele militare cărora li s-a furat din pensia legal câştigată. Află măi Ponta că în timp ce tu te lăfăi în bogăţie, mie mi-au furat din pensie 834 de lei şi am o pensie mai mică decât un subofiţer şef de depozit, în condiţiile în care am o vechime întregită în muncă de 38 de ani, am comandat toate structurile dintr-o unitate militară şi am fost comandant de unitate militară şi de garnizoană timp de 9 (nouă) ani. Am instruit şi educat împreună cu subordonaţii mei zeci de mii de oameni şi am manageriat valori de sute de milioane de euro în calitate de comandant.

Tu ce ai făcut? Ce ai comandat şi manageriat? Cum ai obţinut averea şi ai devenit parlamentar? De unde ai avut bani pentru campanie?

Eu am muncit o viaţă şi nu sunt bogat, pentru că sunt cinstit, am onoare şi demnitate, la care nu renunţ atâta timp cât sunt în deplinătatea facultăţilor mintale. Şi mai află că în fiecare lună plătesc 1500 lei rate la bănci şi îmi cumpăr medicamente străine necompensate în valoare de cel puţin 500 lei lunar. Mai află, cetăţene Ponta, că sunt insulinodependent, fac dializa de 3(trei) ori pe săptămână, am probleme cardiace grave, poliartrită reumatoidă gravă, gută în stadiu avansat, adenom de prostată grav, dar nu cerşesc mila ta şi a ticăloşilor de parlamentari.
EU O SĂ SUPRAVIEŢUIESC ÎN PUŢINUL TIMP CÂT ÎL MAI AM DE TRĂIT, PENTRU CĂ AM O FAMILIE MINUNATĂ, CARE ESTE TRUP ŞI SUFLET ALĂTURI DE MINE.
Toţi sunteţi pe-nibili şi jucaţi aşa cum vă cântă marinarul. Aţi devenit slugile matelotului pervers şi sclavii jigodiilor de la Bruxelles şi ai bandiţilor de la FMI. Ai făcut ceva pentru redresarea economiei şi crearea de locuri de muncă pentru săracii României? Dimpotrivă, ai trimis în şomaj mii de oameni, condamnându-i la foamete. Eşti mai rău decât … de Boc! În 2016 românii o să vă dea lovitura de graţie celor de la PSD şi o să aveţi o soartă cumplită, aidoma ticălosilor băsişti. Să vă fie ruşine, sunteţi mai rău decât ticăloşii portocalii. Ştii ce eşti tu ? Un arivist însetat de putere. Calci peste toate principiile de bun simţ şi-i trădezi pe cei apropiaţi, pentru a-ţi atinge scopurile meschine. Eu nu mai am mult de trăit, dar până când voi muri, vă urăsc pe toţi parlamentarii din adâncul sufletului meu, exceptând pe deputatul Ioan Munteanu, un OM de mare valoare şi un MARE ROMÂN, concitadinul meu şi pe senatorul Corneliu Dobriţoiu, militar desăvârşit şi un PATRIOT ADEVĂRAT.
Din moment ce îl ai lângă tine pe trădătorul reevaluat Oprea, cumătrul tău, pentru mine şi foştii mei subordonaţi, eştiNIMENI. Să-ţi fie ruşine! Eşti penibil !
De când ai reevaluat-o pe Koveşi şi te-ai compromis total, când apari pe ecran, schimb canalul, ca să nu fac atac de cord.
Îţi scriu şi adresa mea: ION MIERLICI, Strada Iulian Antonescu, Nr. 8 , Bloc T8, Scara A, Etaj1, Ap.4, Piatra Neamţ, Judeţul Neamţ, Telefon 0722558034.
Fără niciun respect, colonel (r) Ion Mierlici
Piatra Neamţ

____________________________________________________________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu