BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

vineri, 5 aprilie 2013

- Atitudine




Către USL (PSD şi PNL),

  În urma numirilor făcute de Ponta Victor Viorel la Parchetul General (PG), Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) şi Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism (DIICOT) şi prin faptul că, cel puţin, patru din cei şase procurori numiţi sunt slugoi băsişti dovediţi care au adus grave prejudicii imaginii justiţiei din România prin faptele lor, mă consider un cetăţean minţit, folosit şi trădat de către USL şi, în special, de catre PSD şi PNL prin Ponta Victor Viorel şi Antonescu Crin Laurenţiu. Primul, pentru că, prin numirile făcute a dat dovadă clară de obedienţă faţă de Băsescu Traian şi al doilea prin lipsa reacţiei ferme faţă de acest act băsist comis de Ponta Victor, reacţie prin care ar fi putut împiedica această trădare faţă de noi cei care am ieşit din case la peste 40 grade Celsius pentru a vota la referendumul din 29 iulie 2012, faţă de noi cei care am ieşit prin viscol şi nămeţi de peste 50 cm de zăpadă pentru a vota USL care ne-a promis DREPTATE PÂNĂ LA CAPĂT prin care ne va scăpa de Basescu Traian şi slugile sale, că vom avea o justiţie independentă fără slugoi băsişti care îi va judeca pe cei vinovaţi de jaf, furt, fraudă din banul public, pe cei vinovaţi de bătaia de joc la adresa poporului român, etc. deci, într-un cuvânt, vinovaţi de GENOCID.

Pentru că eu fac parte din aceşti cetăţeni care au făcut totul pentru a susţine USL, pentru că mi-am pierdut speranţa că USL va face DREPTATE PÂNĂ LA CAPĂT, pentru că mi-am pierdut speranţa că justiţia va fi independentă, pentru că mi-am pierdut speranţa că Ministerul public îşi va face datoria cu adevărat şi în mod corect, pentru că mi-am pierdut speranţa că în România va exista vreodată politicieni care nu mint şi care îşi ţin promisiunile, pentru că mi-am pierdut speranţa că România şi poporul român vor avea un viitor mai bun, vă informez că mă simt minţit, trădat şi folosit de către USL, în special PSD şi PNL. De PSD pentru că îl au pe Ponta (noul slugoi băsist) şi de PNL pentru că nu a făcut nimic, ca deţinător al portofoliului Ministerului Justiţiei, pentru împiedicarea numirilor slugoilor băsişti la Parchetul General (PG), Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) şi Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism (DIICOT).
 De aceea am hotărât, ca formă de protest faţă de aceste numiri, următoarele:

1. Nu voi mai susţine prin vot PSD şi PNL şi nici vreun membru al celor două partide şi nici vreo altă persoană susţinută de cele două partide;
2. Nu voi mai susţine nici o acţiune a celor două partide care necesită participarea mea la vot. Deci voi pleda pentru absenteism;
3. Începând cu acest moment mă retrag din toate grupurile de pe facebook care au ca tematică USL, PNL, PSD şi/sau membrii ai celor două partide şi acţiunile lor;
4. Voi elimina, din lista mea de prieteni de pe facebook, toate persoanele care sunt membre ale celor două partide;
5. Voi ignora, în totalitate, cele două partide şi orice propuneri venite din partea lor.

 Pentru aceasta voi aştepta timp de trei zile (începând de Luni, 08 Aprilie 2013), perioadă în care USL poate repara răul făcut, de semnarea acelui pact de coabitare şi de numirile slugoilor băsişti, cu realizarea punctului (1.) şi iniţierea celorlalte două din cele de mai jos:

1. Va renunţa la numirile trădătoare, la coabitarea cu Băsescu Traian şi la orice apropiere de PDL şi UDMR care au dovedit prin faptele lor că sunt complicii lui Băsescu Traian;
2. Va iniţia suspendarea şi demiterea lui Băsescu Traian pentru înaltă trădare şi/sau încălcarea repetată a Constituţiei României;
3. Va iniţia DREPTATE PÂNĂ LA CAPĂT prin eliberarea justiţiei de slugoii băsişti, redeschiderea dosarelor în care este implicat Băsescu Traian, anchetarea şi judecarea tuturor celor care au prejudiciat statul şi poporul român, recuperarea banilor jefuiţi de aceştia, etc.
  Dacă în cele trei zile, USL, nu renunţă la numirile făcute şi nu iniţiază sau anunţă celelalte două măsuri voi pune în aplicare cele cinci puncte ale protestului meu faţă de USL (PSD şi PNL).
   P. S. Singura persoană, membră a unuia din cele două partide, pe care o voi păstra în listă este senatorul Ioan Ghişe care merită tot respectul oamenilor demni şi curajoşi din România.

Valter COJMAN

Dedicaţie lui Ponta şi USL-ului (PSD şi PNL)



Toţi românii demni care se simt minţiţi, trădaţi şi folosiţi de către USL (PSD şi PNL) şi  cei care vor, pot prelua textul şi înlocui semnătura după care pot să-l distribuie unde cred ei de cuvinţă. Cu cât suntem mai mulţi cu atât mai repede vom avea o reacţie mai aproape de dorinţele noastre.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu