BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

joi, 23 iunie 2011

- Informare 1

  Deoarece, dl. Creţan Constantin, peşedintele FNM, în urma consultării cu dl. Popescu Ion, peşedintele CSN Meridian, mi-a cerut în numele lui şi a d-lui Popescu Ion să revin asupra demisiei, asigurându-mă că nimeni nu va mai încerca să mă cenzureze în cazul luărilor mele de poziţii împotriva corupţilor, trădătorilor, hoţilor, împotriva celor care comit abuzuri, nedreptăţi, discriminări, etc. şi că voi avea libertate deplină în această luptă. Dat fiind această asigurare + încă două pe care am să le spun la timpul potrivit, am acceptat să renunţ la demisie. Referitor la celelalte 2 condiţii, pot spune că nu este niciuna referitoare la vreo indemnizaţie sau remuneraţie a mea ci doar referitoare la activitatea FNM + o luare de poziţie faţă de câteva ilegalităţi ( totul la timpul potrivit ).
  La această renunţare, recunosc, a contribuit şi faptul că o anumită persoană se revedea în funcţia mea, persoană care, chiar, începuse să acţioneze de parcă era gata numită în funcţie. Acea persoană era azi, 23.06.2011,  la Ministerul Muncii sau Economiei, pe post de căţel de pază al maşinii lui Lacatas Zoltan, care intrase în minister (Lacatas intrase, nu maşina) , în parcarea ministerului.
  Tot în legătură cu această persoană, vreau să fac specificarea că a împroşcat cu noroi o familie care luptă din greu pentru binele fetiţei lor, afirmând peste tot că această familie nu se ocupă de fată şi că o abuzează, profitând de pe urma handicapului fetei. Toate acestea le-a făcut deoarece această familie a apelat la mine pentru ajutor, după ce timp de 5 luni a fost purtată pe drumuri cu tot felul de promisiuni de el şi de altă persoană care îi cântă în strună, fiind lezaţi că eu, cu ajutorul lui Maximilian Gânju, am rezolvat o problemă în 5 zile pe care ei nu au rezolvat-o în 5 luni. Toate afirmaţiile despre această familie sunt mincinoase. Am fost, personal, în casa acestei familii şi am vorbit cu părinţii şi cu fetiţa. Dacă ar fi fost vreun strop de adevăr în spusele individului, nu m-aş fi implicat. La aceste afirmaţii mincinoase ( este maestru în afirmaţiile mincinoase ) se adaugă şi ameninţări la adresa tatălui fetiţei.
  Acest fapt a fost încă un motiv de a renunţa la demisia din funcţia de Preşedinte executiv al Federaţiei Naţionale a Muncii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu