BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

miercuri, 28 martie 2012

- Frunzăverde şi un Boc... care face poc...

  Probabil că nu aş fi scris nimic despre ceea ce s-a întâmplat azi, dacă Boc care face poc şi M. Toader nu ar fi ieşit cu declaraţii tâmpite... Dar să o luăm de la început...
   Azi, Sorin Frunzăverde, a anunţat că se retrage din PDL, că va candida la preşedinţia CJ Caraş-Severin din partea USL şi că va deveni membru al PNL: "Pe 24 noiembrie 2010 am făcut mai multe afirmaţii în legătură cu provocările pe care PDL le avea de suportat. Principala nu e cea a alegerilor interne, eram în preajma alegerilor, ci haosul adminsitrativ, vrajba politică şi statul poliţienesc ce sufocă economic România. Acesta este principalul motiv pentru care vorbim de sărăcirea populaţiei.", "Ne este frică şi să vorbim la telefon, nemaivorbind că ne punem problema dacă ambiental nu suntem ascultaţi de aproape toată lumea.", "Am avut un congres în mai 2011, în care nu s-a întâmplat nimic. Nu cred că putem rezolva ceea ce ne-am propus, de la reconsolidarea democrației la o elementară prosperitate a populației cu abordări cum azi există în PDL." .
   M. Toader, protectorul lui Mihai Boldea, a ieşit la rampă spunând că Sorin Frunzăverde nu e bărbat ( probabil pentru că nu e de acord cu statul poliţienesc, cu ascultarea telefoanelor, sărăcirea poporului, etc. ). A mai apărut şi specimenul numit Lăzăroiu care l-a făcut gunoi pe Sorin Frunzăverde... uitând să se uite în oglindă...
  Apoi a apărut Boc care face poc şi a început cu laudele la adresa PDL, cu faptul că a adus creştere economică ţării ( uitând că anunţa, înainte de demisie, creştere economică pe ultimul trimestru al anului 2011 şi că se prognozează aceeaşi creştere pentru primul trimestru din 2012... când, de fapt, ambele trimestre sunt cu scădere economică, ceea ce înseamnă recesiune ), cu calificarea lui Sorin Frunzăverde ca trădător, spunând că "Un pedelist adevărat nu-și vinde sufletul"  şi "casa  părintească nu se vinde niciodată" ( adică PDL ), dar, probabil, poate să vândă ţara, poporul, să jefuiască pensionari, copii, bugetari, etc., poate să fraudeze legi în parlament, să deturneze fonduri şi să facă investiţii supraevaluate de cel puţin 3-4 ori şi diferenţa să o aducă partidului şi altele. Ceea ce m-a deranjat a fost că Boc care face poc a spus că PDL este singurul partid care a făcut descentralizare adevărată şi ca exemplu a dat şcolile şi spitalele care le-au dat în administrarea primăriilor... Aici vin eu cu două întrebări:
- Dacă au dat şcolile şi spitalele primăriilor, de ce a închis guvernul şcoli şi spitale?
- De ce se amestecă guvernul în treburile interne ale unei universităţi ( cazul UMF )?


( Sunt dator cu o explicaţie: veţi găsi scrise, cu litera mica, cuvintele "parlament", "guvern", "preşedinţie" şi altele deoarece, deocamdată, nu merită respectul poporului... )


  Colac peste pupăză, pe lângă plecarea lui  Sorin Frunzăverde şi a altora din PDL, PDL-ul a mai primit o lovitură: CCR a declarat Legea lustraţiei, realizată de PDL, neconstituţională în totalitate... Precis a fost făcută de Boc care face poc, care are la activ încă vreo 14 legi neconstituţionale, deşi este profesor de drept constituţional...  Boc încă nu îşi dă seama că e terminat ca politician ăi, dupa vreo 14 legi neconstituţionale şi după ce şi Legea lustraţiei a fost declarată, în totalitate, neconstituţională, e terminat şi ca profesor de drept constituţional... Eventual poate deveni profesor de drept anticonstituţional...


  Deci, putem concluziona că este începutul sfârşitului mafiei PDL-iste condusă de Băsescu şi că, PDL, se apropie cu paşi repezi de a intra în istoria neagră a României în frunte cu şeful suprem, Băsescu şi de a păţi ceea ce a păţit PNŢ CD, cu toate furturile, fraudele şi mitele programate pentru alegerile de anul acesta...

2 comentarii:

  1. Gabriela Moldovan29 mar. 2012, 10:36:00

    D-le Cojman. Va citesc intodeauna postarile pt. ca sunt scrise cu bun simt si realist.Cred ca o singura data nu mi-a placut ce ati scris si nu am dat like, dar fiecare avem dreptul lo opinie, chiar daca acestea nu coincid. Am tinut sa va spun pe blogul d-tra ca va bucurati de respectul meu. P.S. Nu am alte interese si doresc sa va precizez asta, pt. ca eu sunt patita, am avut cereri de prietenii, crezand ca sunt singura si de aceea postez pe facebook, ca sa-mi gasesc partener, cu toate ca am scris ca sunt casatorita, doar ca mai tarziu, caci atunci cand mi-am facut profilul eram incepatoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri... Intr-adevar, fiecare are drept la opinie... Insa eu as fi fost bucuros sa aflu si opinia celorlalti, bineinteles daca e facuta in mod civilizat. Eu imi construiesc anumite concepte si teorii bazandu-ma si pe parerile celorlalti. Iau din toate ce este bun si construiesc ceva care, in mare parte, e greu de contrazis. Asa ca, daca aveti alta parere sau aveti completari de facut la ceea ce am spus, va rog sa le faceti. Cat despre inconvenientele de pe facebook, eu zic sa nu le luati in seama... Sunt multi vanatori pe acolo si exista si astfel de inconveniente. Va doresc tot binele din lume si sa ne auzim cu bine.

    RăspundețiȘtergere