BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

luni, 2 decembrie 2019

- INCHIS PENTRU CA ERA PREA NATIONALIST, DRAGNEA NU SE LEAPADA DE PATRIOTISM

Fostul presedinte PSD Liviu Dragnea, mesaj din inchisoare: “Tara mea draga... Mi-am dorit sa vad cum copiii Romaniei mananca mancare romaneasca, sanatoasa si naturala, batranii isi recapata demnitatea, in tinerii tai reinvie speranta unui viitor mai bun, aici! Mi-am dorit sa ne pastram padurile, sa vad economia romaneasca cum creste... Indiferent cat ma vor chinui ca sa ma dezic de tine, nu voi renunta sa te iubesc!”


SCRIS DE: G.T.
2 decembrie 2019 12:58
Vizualizari: 1253
Condamnat politic la comanda Sistemului pentru linistea presedintelui Klaus Iohannis si a multinationalelor care de ani de zile ne trateaza ca pe o tara de mana a doua, fostul presedinte al PSD Liviu Dragnea (foto) a transmis un prim mesaj public din inchisoare. Ocazie cu care romanii au putut constata ca Dragnea nu a renuntat nici la viziunea nationalista, nici la patriotism, adica fix cele doua principii pentru care a fost trimis dupa gratii.

Mesajul lui Liviu Dragnea a venit chiar de Ziua Nationala a Romaniei, duminica, 1 decembrie 2019, si a fost postat pe pagina de Facebook a fostului lider PSD, strangand aproximativ 7000 de comentarii. Astfel, Liviu Dragnea subliniaza ca indiferent de greutatile si chinurile la care este supus nu se va dezice de tara sa, va continua sa o iubeasca si sa creada in ea. In acelasi mesaj, Liviu Dragnea a facut o scurta radiografie a programului cu care a dorit sa guverneze Romania si sa o scape de statutul de colonie, mentionand chiar masurile care au nemultumit marile puteri si multinationalele. In acest sens, Liviu Dragnea a amintit ca si-a dorit ca niciun copil roman sa nu mai manance alimente refuzate de altii pline de chimicale, ci mancare romaneasca sanatoasa, ca batranii sa isi recapete demnitatea, iar tinerii sa aiba speranta unui viitor mai bun in Romania. Nu in ultimul rand, acelasi Dragnea precizeaza ca si-a dorit ca romanii sa isi pastreze padurile, iar acestea sa nu ajunga in buzunarele exportatorilor straini de cherestea, ca romanii sa vada campurile pline de grane, iar economia romaneasca sa creasca.

Iata mesajul fostului lider PSD Liviu Dragnea:

“La multi ani, Romania!
Tara mea draga,
Ti-am respectat cu sfintenie toate traditiile, te-am sarbatorit cu fiecare ocazie, te-am purtat in suflet si in piept oriunde in lume, m-am mandrit cu tine peste tot si ti-am dedicat tie intreaga mea viata.
De dragul tau am sacrificat tot si am facut ce am stiut mai bine sa te ajut sa cresti mare, sa fii bogata si puternica.
Am renuntat la multe momente alaturi de familia mea, am ratat multe evenimente din viata copiilor mei, mi-am asumat in cele din urma chiar si renuntarea la libertate, de dragul tau!
Mi-am dorit sa te vad puternica, sa vad cum copiii Romaniei mananca mancare romaneasca, sanatoasa si naturala, nu alimentele pline de chimicale refuzate de altii. Mi-am dorit sa vad cum batranii tai isi recapata demnitatea, cum in tinerii tai reinvie speranta unui viitor mai bun, aici! Mi-am dorit sa ne pastram padurile acolo unde le e locul si nu in buzunarele exportatorilor straini de cherestea. Mi-am dorit sa vad campurile din Romania pline de grane si economia romaneasca cum creste, mi-am dorit sa le arati tuturor celor care se indoiesc de tine ca tu poti!
Tu poti fi tot ceea ce nu te-au lasat niciodata sa devii, tu poti fi tot ceea ce viseaza copiii romani ca ai putea fi!
Eu inca iti doresc toate acestea si inca cred in tine.
Indiferent prin cate greutati trebuie sa trec, indiferent cat ma vor chinui ca sa ma dezic de tine, eu nu voi renunta niciodata sa te iubesc si sa cred in tine!
La multi ani, Romania!”

Un comentariu:

  1. DACĂ NU A PRICEPUT CU CE BALAUR S-A PUS ! S-A TREZIT PATRIOT ÎNTR-UN PARTID PLIN DE TRĂDĂTORII PĂSTORIT DE EĹ ! NU ȘI A FĂCUT TEMELE DECÂT DE NOTA 4 ! DE ACEEA E LA ZDUP A FOST PREA TUPEIT CU AMRICANOIZI

    RăspundețiȘtergere