BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

luni, 12 noiembrie 2018

- Dragă Uniune Europeană. Tu ucizi și pe urmă regreți!

Strigătul sfâșietor, de disperare, al lui Florin Zamfirescu!










Dragă Uniune Europeană. 
Trebuie să-ți mărturisesc ceva important.
Acum mai bine de zece ani, am dorit să mă cuplez cu tine.
Erai plină de promisiuni, prevedeam un mariaj fericit.
Abia mai târziu am înțeles ce le-ai impus celor pe care i-am trimis se te pețească. 
Si ceea ce nouă nu ne-au spus: că ne voiai fără industrie, fără agricultură și că mai voiai ca toate averile noastre să fie înstrăinate.
Fiindcă veneam la tine, cea bogată, poate că am fi acceptat...
Dar, măi Uniune Europeană, am observat apoi că ești o curvă perversă, că vrei să dereglezi mințile oamenilor, că nu ai nimic sfânt. 
Am înțeles apoi că averile tale, care ne-au atras, sunt de fapt furate chiar de la cei care, ca și noi, au crezut ca le aduci fericirea.
Nu mai vreau cu tine, Uniune!
Ne-ai distrus, ne-ai adus în sapă de lemn, ne-ai făcut dușmani cu vecinii noștri, chiar și cu Sârbii cu care eram cuscri.
Crezi că pe noi ne mulțumește că-ți recunoști "greșeala” cu Miloșevici?
Tu ucizi și pe urmă regreți!
Ne-ai distrus învățământul, cultura, ne-ai readus comunismul de care noi fugisem!
Ne-ai distrus creativitatea și identitatea!
Esti mai perversă decât Satana, sau ești chiar Satana, stimată Uniune, care te-ai transformat într-o închisoare din care nu se mai poate ieși.
Nu mai pot sa fac nimic, sunt singur și scârbit, o să dispar și gata. Mă gândesc însă la copiii și nepoții noștri pe care i-am nenorocit, renunțând la identitate, la autonomie, la cultură și la tradiții.
Sub "corectitudinea ta politică” ai introdus rasismul, fiindcă numai așa pot să-mi explic interesul tău pentru decăderea moravurilor și smintirea minților europene.
Ne vom reîntâlni, Uniune, în câmpii cu verdeață și vom mai discuta noi, fiindcă cine râde la urmă, râde mult mai bine!


Asta  a devenit UE:




Există o soluție:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu