Am avut probleme cu firma Vodafone România (încă nu s-au terminat) de aceea am făcut plângere la Vodafone, la ANPC, am vorbit cu peste 20 de operatori, le-am postat pe pagina de facebook. A mai rămas sa le fac plângere penală la parchet pentru înșelăciune. Deocamdată postez ceea ce le-am postat pe facebook, înainte să mă blocheze. Au greșit că m-au blocat. Nu mă blocau pe facebook, citeau doar cei care le intrau pe pagina. Așa va citi o lume întreagă, mai ales că voi avea grijă să distribui cât mai mult pentru ca lumea să afle de ce sunt în stare cei de la Vodafone România:
"In data de 13.01.2016 sotia mea a fost contactata telefonic
de un operator Vodafone Romania, Mihaela Dobre, care i-a facut o oferta de
prelungire a abonamentului sotiei mele, Veronica COJMAN (fosta Brotac), in care
era prevazuta trecerea de la abonamentul Mega 6 la abonamentul Smart 9 si
atribuirea unui telefon smart 4G, Allview C6 Quad. Pentru ca sotia mea nu se
pricepe la specificatii tehnice am vorbit eu cu respectiva operatoare si i-am
cerut un ragaz de 10 minute pentru a vizualiza telefonul pe internet. Pentru ca
am fost multumit de ceea ce am vazut, am fost de acord cu oferta, astfel ca
operatoarea a incheiat contractul, in mod telefonic, cu sotia mea... Pana aici
au fost toate bune.
In data de 15.01.2016 am fost contactati de Fan curier ca
vom primi un colet intre orele 09.00-17.00 pentru care trebuie sa platim 37
lei. Curierul a sosit in jurul orelor 18.00 si am luat pachetul... Pentru ca
aveam musafiri, nu l-am desfacut imediat ci mai tarziu... si aici a aparut
dezamagirea noastra: in loc de Allview C6 Quad, 4G, in pachet era un telefon
Alview C6 Duo, care nu este 4G... Pentru ca era destul de tarziu, am sunat a
doua zi la *222 si am sesizat situatia si mi s-a spus ca oferta ingheata pana
la rezolvarea situatiei si ca un curier va veni in termen de maxim 5 zile sa
preia telefonul. Nu s-a specificat daca zile lucratoare sau calendaristice, asa
ca Marti, 19.01.2016, am sunat din nou sa vad care este situatia si mi s-a spus
ca este vorba de zile lucratoare si ca pana Vineri, 22.01.2016, va veni
curierul si va ridica telefonul. Pentru ca, totusi, nu eram lamuriti cu faptul
ca dureaza atat (desi Fan Curier vine zilnic in Uricani) si nu stiam daca noul
abonament isi va face sau nu, am sunat aproape zilnic, chiar si de 2 ori pe zi
ca sa ne lamurim... Cu fiecare convorbire eram si mai in ceata. Un operator
spunea intr-un fel, altul in alt fel si asa mai departe. Problema este ca am
vorbit si Sambata, 23.01.2016, si operatoarea mi-a spus ca va urgenta ridicarea
telefonului de catre curier. Asa ca Luni, 25.01.2016, pentru ca nu fusesem
contactat de Fan curier, am sunat din nou si am aflat cu stupoare, ca exista o
singura solicitare catre Fan curier, cea din data de 23.01.2016 si ca in 2-3
zile va veni sa-l ridice. A doua zi, pe 26.01.2016 am fost sunat de Fan curier
si mi s-a spus sa pregatesc coletul si suma de 21 lei pentru retur. Am sunat
imediat la *222 si mi s-a spus ca asa este regula, iar eu am spus ca nu sunt de
vina pentru greseala si incompetenta Vodafone si ca nu voi plati nici 5 bani si
cer sa rezolve preluarea coletului fara bani. Mi s-a spus ca nu se poate si
atat. A doua zi, 27.01.2016, am fost iar sunati de Fan curier si cu acelasi
mesaj. Pentru ca eu nu am vrut sa platesc, curierul a spus ca nu poate sa-l
ridice. Am sunat, din nou, la *222 si operatoarea a spus exact ce am spus si eu
in legatura cu plata returnarii telefonului, adica ca nu sunt de vina si nu
trebuie sa platesc returul si a facut o solicitare de preluare a telefonului
fara plata. In 30.01.2016, am fost sunati de catre operatoarea cu oferta,
Mihaela Dobre, care a recunoscut greseala spunand ca nu e vina ei ci a celor de
la telefoane care i-au dat specificatiile tehnice de la telefonul Allview C6
Quad, 4G in loc de Allview C6 Duo dar ca are un alt telefon care indeplineste
aceleasi caracteristici cu cel din oferta dar trebuie sa mai platin o suta si
ceva de lei in plus peste ce am platit. Asta este bataie de joc si jaf la
drumul mare... Dupa ce ca au trecut 14 zile in care nu au fost in stare sa-si
rezolvi greseala, sa vrea sa ma mai si jefuiasca este prea de tot. Tot ceea ce
s-a intamplat poate fi catalogat ca si INSELACIUNE. Vodafone, ca sa-si
rascumpere greseala ar fi trebuit sa-i ofere sotiei mele un telefon, cu
caracteristicile celui din oferta, GRATIS si cu scuzele de rigoare pentru toate
inconvenientele produse. Se pare ca, pana va veni curierul sa ridice telefonul
si pana ne vom recupera banii platiti va mai dura, cel putin, 2-3 saptamani...
In data de 01.02.2016, sotia mea a primit mai multe mesaje
referitor la abonamentul oferta, semn ca acesta a intrat in vigoare… Deci o
alta inselaciune ca sa ne jefuiasca de banii… Au amanat preluarea telefonului
pana a intrat in functie abonamentul. Am sunat imediat si mi s-a spus ca este
vorba de mesaje automate dar ca nu este nici o problema pentru ca nu vom plati
nimic in plus. In data de 02.02.2016 am fost sunati iar de operatoarea cu
oferta si ne-a spus ca va urgenta ridicarea telefonului dar ca ne putem folosi
de beneficiile abonamentului oferta pana cand va fi ridicat telefonul si se va
face confirmarea returului (daca asta se intampla peste o luna, un an sau doi
ani nu a specificat), adica suntem buni de plata. Pentru aceasta bataie de joc,
pentru toate inconvenientele si nervii pricinuiti de greseala si incompetenta
Vodafone Romania, eu si sotia mea ne gandim sa ne portam la un alt operator de
telefonie mobila (abonamentul sotiei expira la finele lui februarie 2016 si al
meu pe la jumatatea lunii septembrie 2016) si am hotarat ca vom face publica
aceasta poveste ca sa stie toti ca nu trebuie sa mai aiba incredere in Vodafone
Romania.
Pentru ca au trecut
20 de zile de la data in care am facut sesizarea si nu s-a facut nimic si
pentru ca niciun alt cetatean roman sa nu mai treaca prin ceea ce am trecut
noi, am hotarat sa inaintam o plangere si catre ANPC.
Mentionez faptul ca a venit curierul dupa telefon in data de
03.02.2016… Calculati si voi si aratati-mi daca sunt cele 5 zile maxim in care
mi se spusese ca se rezolva problema… In plus, am intrat si pe noul abonament,
care ar fi trebuit sistat in urma plangerii facute, si vom avea de platit mai
mult… Acum, la modul in care se misca Vodafone Romania, cred ca vor trece, cel
putin, 3-4 luni pana se va rezolva situatia. Adevarul este ca ma astept sa
treaca cei doi ani contractuali pana rezolva Vodafone-ul o situatie care ar fi
putut fi rezolvata in 3-5 zile.
Deci, Vodafone-ul se face vinovat, pe langa INSELACIUNE si
de JAF LA DRUMUL MARE."
După ce am postat această declarație pe pagina de facebook a Vodafone România, am descoperit la aproximativ o ora că am fost blocat și postările, mai mult ca sigur, șterse... Oricine intră pe pagina de facebook a Vodafone va vedea că e plină de plangeri, peste 80% din postări și comentarii. Am capturat câteva pe care le voi pune și aici:
Așa arată pagina de facebook a Vodafone România de pe un cont neblocat de Vodafone
Așa arată pagina de facebook a Vodafone România văzută de mine
Așa că le-am scris pe site-ul Vodafone România, la contact
Pe data de 03.02.2016, Fan Courier a venit să preia
telefonul trimis eronat de Vodafone (după vreo 20 de zile de la sesizare).
Luni, 08.02.2016, am sunat să văd dacă a ajuns telefonul la
Vodafone. Răspunsul a fost că nu și, operatorul Gheorghiță Adrian, a promis
SOLEMN că ne va suna azi, 10.02.2016, să ne dea o rezolvare la probleme.
Bineînțeles că nu a sunat. Așa că am sunat tot eu și am vorbit cu operatorul
Ionuț lohan care mi-a spus același lucru: TELEFONUL NU A AJUNS LA VODAFONE.
Atunci am sunat la Fan Courier și mi s-a confirmat bănuiala: TELEFONUL A AJUNS
VINERI, 05.02.2016, la Vodafone România și a fost preluat de PLOIȘTEANU
CRISTINA.
De ce nu a înregistrat Vodafone primirea telefonului
problemă? Nu cumva ca să continuie JAFUL și BĂTAIA DE JOC FAȚĂ DE NIȘTE CLIENȚI
FIDELI DE PESTE 20 DE ANI?
Pe langa faptul ca sunt niste hoti, mai au probleme si cu acoperirea extrem de proasta fata de Orange sau Telekom.
RăspundețiȘtergereMaine fac plangere penala pentru inselaciune. A durat prea mult bataia de joc a celor de la Vodafone.
ȘtergereNASOL!...cunosc cazuri de abonatzi Vodafone care facand estra-credit...cerand apoi desfasurator...au gasit numere de Anglia si Franta...operatorul zicand ca poate a sunat un prieten sau o ruda de pe tel dvs. ! :))...Japca de 8euro/apel...ieftineala zik! :))))...PARIEZ CA DIRECTORUL GENERAL HABAR NU ARE CE TEMBELI DE ANGAJATZI INCOMPETENTI PASTORESTE! Beee....!!! :)))
RăspundețiȘtergereIn decurs de 3 ani am constatat ca semnalul telefonic si internet depinde de: anotimpuri, daca sunt nori sau nu la rasarit, pozitia Soarelui si Lunii pe cer, daca este vegetatie sau nu, de pozitia in care vorbesti, daca se apropie ziua de transmitere a facturii. Din 12.01.2016, cand le-am cerut rezilierea contractului, Vodafone cauta solutii..., apoi vorbe, vorbe, vorbe. Nu au capacitate tehnica de a gasi solutii, dar reclama lor este foarte agresiva. Oameni in carne si oase cu greu ii gasesti, dar robotii cu care vorbesti au cuvinte predefinite si greu te intelegi cu ei.
RăspundețiȘtergere