BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

miercuri, 10 aprilie 2013

- Jurcă PENALUL afectează imaginea Văii Jiului


Liderul show-tv, o ranã adâncã a Vãii Jiului

6”Dacã veti continua asa, nici turismul, care are mari sanse, nu va merge. Cine dracu vine sã intre în gura unora care nu au respect fatã de nimeni si nimic! Dacã asa vorbeste de cei care i-au fost colegi, care trag la aceeasi cãrutã – mineritul, ce sã mai vorbesc de rest. Nu, nu, aici nu avem ce cãuta deocamdatã” – Cristian L. Gherase, investitor în industria de textile si utilaje, Bucuresti.
Nesimtirea unor indivizi, fie ei si lideri sindicali a ajuns la cote inimaginabile. Pe un post de televiziune local, coliderul Sindicatului MUNTELE, Adrian Jurca, cel care a înselat oameni, s-a folosit de ei, a deschis firme peste firme folosindu-si sindicalistii pentru credite, cel cu dosare ”fãrã numãr” aflate în cercetare sau pe rolul instantelor, cel care ridicã minciuna la rang de adevãr, cel de a cãrui bãdãrãnie fug în egalã mãsurã si bãrbati si femei etc., etc., a fost si mai vizibilã, când emisiunea acestui lider-om de televiziune devenit formator de opinie a urmat, luni seara, dupã o altã emisiune de înaltã tinutã, la care au participat doi oameni de marcã, profesionisti ai Vãii Jiului – prof. univ. dr. ing. mat. Emil Pop si prof. univ. dr. ing. Radu Sorin. Acestia au vorbit despre cum se poate salva Valea Jiului, cu date si studii concrete, cu informatii pretioase si folositoare decidentilor politici, despre atitudinea si solidaritatea pe care trebuie sã le aibã oamenii Vãii Jiului…
”Cu oameni ca ãstia veti rãmâne dacã le mai dati apã la moarã”
… A urmat emisiunea lui ”EU”, în care înjurãturile/acuzele, mizeria aruncatã asupra colegilor sãi de breaslã, lideri de sindicat la rândul lor – dar care nu împãrtãsesc opiniile si nici nu aprobã faptele liderului-show – au nãscut o reactie de respingere a celor ce au vãzut partial aceastã emisiune a coliderului de la MUNTELE.
”Lãsati-mã, cã nu as veni sã investesc în Valea Jiului nici sã mã omori. Pãi eu vin si muncesc, trebuie sã colaborez inclusiv cu sindicatele, la nevoie, si sã mã împroste cu noroi un om de genul ãsta? D-aia multi din tarã cred cã voi, aici, vã meritati soarta. Am înteles cã ãsta e si membru PSD si lider de sindicat la Livezeni si lider la sindicatul care negociazã cu administratia din minerit. Sã fim seriosi! Am vrut sã venim aici, în Vale. Erau niste întreprinderi care meritau investitii, la Lupeni si Petrosani, dar am renuntat tocmai datoritã acestor rãzboaie din teritoriu. Am preferat Pascani, de exemplu, sau Iasi. D-aia nu vã ascutã nimeni nici din guverne. Pãi, eu de exemplu, ajut, fac loby, garantez pentru o zonã, pentru un grup profesional când stiu cã acolo existã potential si acest potential este valorificat pe principiul calitãtii umane. Or, aici de 10 ani, de când cunosc eu certurile între sindicate, iar ãstia vechii, cum a fost cel de la tv., sunt cunoscuti precum caii breji. Au fost când cu Condescu, când cu bãtrânul Popescu, când cu Cozma si Savu atunci când au fost bani frumosi si au fugit când a trebuit sã plãteascã si pe urmã i-au si împroscat cu rahat…  Vreau sã vã spun cã asearã (luni – n.n.), când l-am vãzut pe acel lider la televizor m-am felicitat cã nu am rãmas aici. Ce am vãzut semãna leit cu primitivismul si mizeria interumanã. Dacã veti continua asa, nici turismul, care are mari sanse, nu va merge. Cine dracu vine sã intre în gura unora care nu au respect fatã de nimeni si nimic. Dacã asa vorbeste de cei care i-au fost colegi, care trag la aceeasi cãrutã – mineritul, ce sã mai vorbesc de rest! Nu, nu, aici nu avem ce cãuta deocamdatã. Cu oameni ca ãstia veti rãmâne dacã le mai dati apã la moarã” – a declarat un însemnat investitor în întreprinderi de textile si utilaje, care s-a specializat în finante si economie în scoli judet si din Petrosani, Cristian L. Gherase.
Jurca, precum pocãitii: numai religia lui e bunã
”Are probabil cercul lui care se uitã la emisiunea lui. Or fi si oameni care îl ascultã si se uitã. Mie nu-mi place, nu mi-a plãcut niciodatã cã se contrazice de nu mai stii ce e minciunã si ce adevãr si toti sunt prosti numai el e destept. Dar întreb si eu ca prostu: ce a fãcut ãsta pentru mineri, cã e lider de sindicat? ?titi cum se spune: dacã vrei sã cunosti un om, ascultã-l cum vorbeste despre altii. Poti sã arãti greselile si porcãriile, dar depinde cum o faci. Nu asa, precum pocãitii care vor sã-ti schimbi religia dupã 40 de ani, de nu mai scapi de ei spunând cã religia lor e cea mai bunã,iar restul e minciunã”- declarã ing. Ionel Petru Costasiu, Livezeni.
”Nu mã uit eu la ãla! Pãi ãla îmi zice mie, care mã uit la televizor cã „nu e asa, vã spun EU cum este,  EU stiu, EU am fãcut, EU, EU’. Crede cã-s prostu’ lui? Nici nu mã mai uit cã mã enervez cã au ajuns toti hotii, cercetatii si judecatii sã-mi zicã mie ce sã fac si ce sã cred pânã si la televizor” – Constantin Utu, proaspãt pensionar de la mina Petrila.
Vorba spusã de prof. univ. dr. ing. mat. Emil Pop pare cu atât mai adevãratã în acest caz: ”Valea Jiului are rãni adânci…”
Ileana Firtulescu
Alte articole de citit din care reiese că Valea Jiului şi minerii îşi merită soarta:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu