BINE AŢI VENIT PE BLOGUL MEU! ***** DACĂ BLOGUL CORESPUNDE CERINŢELOR VOASTRE ŞI VREŢI SĂ FIŢI INFORMAŢI DESPRE NOILE POSTĂRI SAU COMENTARII AVEŢI POSIBILITATEA SĂ VĂ ABONAŢI LA CEEA CE DORIŢI. E GRATIS! ***** "UN OM INFORMAT ESTE UN OM PUTERNIC" (John Davison Rockefeller) ***** "Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; Evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; Nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor." (Alceu) ***** "Adevăratul curaj nu este forţa brutală a eroilor vulgari, ci hotărârea fermă a virtuţii şi a raţiunii ." ( Alfred North Whitehead ) ***** "Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti." (Winston Churchill) ***** "Daca taci atunci cind ar trebui sa vorbesti, sa stii ca esti fricos." (Abraham Lincoln)***** "Cel care nu are curajul să vorbească pentru drepturile sale nu poate câștiga respectul celorlalţi." (Rene Torres) ***** „Toate lucrurile măreţe din lume sunt realizate de nişte naivi ce cred cu tărie într-un lucru care , în mod absolut evident pentru toată lumea , este imposibil de realizat .“ Frank Richards ***** ''De ne va fi interzisă libertatea de exprimare, proşti şi tăcuţi, vom fi conduşi precum oile spre abator'' George Washinghton ***** VĂ DORESC O ZI BUNĂ!

IMPORTANT!

NU UITAȚI!

BLOG-ul FOLOSEȘTE COOKIE-uri.
CONTINUAREA URMĂRIRII BLOGULUI CONSTITUIE ACCEPTUL DUMNEAVOASTRĂ.
MULȚUMESC!

duminică, 13 februarie 2011

- Oare în ce ţară trăim?

În urma faptului că, pe forumul Gazetei Văii jiului, sunt oameni josnici care postează sub zeci de nickname-uri şi care nu fac comentarii pe marginea articolelor publicate ci doar proliferează injurii, jigniri la adresa celor care, probabil, nu au aceeaşi direcţie cu ei sau recurg la ameninţări sau discreditări la adresa celor care nu le convin, am hotărât să postez, timp de trei zile, o solicitare către redacţia GVJ. Voi reda mai jos ultima postare a acestei solicitări:

"Valter Cojman
13 februarie 2011, 7:22

Aceasta este ultima zi in care mai postez solicitarea catre redactia GVJ. Dreptul la opinie nu inseamna postarea a tot felul de abjectii ci si asumarea opiniei de catre cel care o are. ( Pentru cei care nu stiu limba romana, am sa le explic ca postarea unei solicitari nu e totuna cu postarea unui comentariu. Eu am afirmat ca NU VOI MAI POSTA COMENTARII.) De aceea consider că este impetuos necesar ca să fie eliminată posibilitatea publicării comentariilor sub mai multe nume de pe acelaşi IP şi introducerea obligativităţii postării acestora sub numele real. În felul acesta GVJ va avea un forum decent, unde vor fi opinii reale pe marginea subiectelor, nu va mai fi nevoie de moderarea comentariilor ( degeaba este moderat un comentariu dupa 3 zile, dacă nu apare atunci când este postat ) şi oamenii cinstiţi şi corecţi nu vor mai fi timoraţi de indivizi josnici care, la adăpostul anonimatului, îi jignesc, îi injură, îi denigrează, etc. Dacă GVJ doreşte un astfel de forum, va trebui să dea curs solicitării şi propunerilor mele. Dacă GVJ doreşte un forum plin de mizerii, atunci îl va lăsa aşa cum este. De aceea se duce de râpă ţara asta: au câştig de cauză numai oamenii josnici, lichelele, laşii, pupincuriştii şi corupţii. Oamenii cinstitţi şi corecţi mor cu dreptatea în mână. Urmează solicitarea:

În atenţia Redacţiei,

Fiind, cred, în asentimentul tuturor oamenilor cinstiţi care vor să poată posta comentarii decente şi să citească comentarii decente, fără teama ca vor fi terorizaţi cu jigniri, înjurături şi/sau alte cuvinte indecente de indivizi care scriu sub adăpostul anonimatului şi/sau sub mai multe nume, solicit ca de pe un IP să se poată face comentariu sub un singur nume. De asemenea pentru decenţa forumului, solicit securizarea lui prin introducerea obligativităţii creerii unui cont cu date reale şi logării obligatorii cu aceleaşi date reale iar, activarea contului, să se facă prin SMS pe un număr de telefon cu abonament, care poate fi verificat înaintea acordării codului de activare.
În ceea ce mă priveşte, începând cu ziua de azi, voi înceta să mai postez comentarii pe acest forum până la securizarea acestuia, conform solicitării, şi fac apel ca şi ceilalţi oameni cinstiţi să procedeze la fel.

Cu stimă, Valter Cojman

NOROC BUN, MULTĂ SĂNĂTATE, FERICIRE, BUNĂSTARE, DEMNITATE ŞI CURAJ TUTUROR, MAI PUŢIN HOŢILOR, LAŞILOR, LINGĂILOR, LICHELELOR, LENEŞILOR, CORUPŢILOR ŞI DICTATORILOR!"

Culmea culmilor, este că, unul din nemernicii josnici care postează sub aproape 40 de nickname-uri, în dorinţa lui de a mă denigra, a spus o realitate cruntă... Dar să vedem comentariul individului:

"Gica Papura
13 februarie 2011, 15:26
Dle Cojman, n-am mai ras fortat de cand ma uitam pe vremea copilariei la Cascadorii Rasului. Macar atunci atata vedeam fortat de tehnica si regim, dar sunt linistit ca unul Cojman traieste in Valea Jiului si nu ma am cum sa rad fortat la elucubratiile dumnealui.

Ceea ce ceri mata este logic si normal, dar in acel moment singurul care ar posta pe gvj si alte site-uri de acest gen ar fi doar unul: marele Cojman. Nu stiu cum nu mai va vedeti lungul nasului. Daca alta solutie nu aveti, asezati-va in dunga langa o oglinda sa vedeti cat de lung va este nasul. Mai bine v-ati gasi o Cojmanca sa va linisteasca bine ca se vede ca lipseste o femeie din casa dvs. Poate v-ati mai ocupa si de altele inafara de a posta pe site-uri, forumuri, bloguri si retele de socializare."

Care este realitatea cruntă pe care a spus-o individul? Realitatea cruntă este că, dacă ceea ce cer eu este LOGIC ŞI NORMAL ( adică de a posta comentarii sub numele reale şi de a nu se mai putea posta sub zeci de nickname-uri de pe acelaşi IP ) şi citez: "in acel moment singurul care ar posta pe gvj si alte site-uri de acest gen ar fi doar unul: marele Cojman.". Oare chiar trăim într-o ţară ilogică şi anormală? Oare poporul român nu mai are curaj şi nici simţul răspunderii?
OARE ÎN CE ŢARĂ TRĂIM?

Pe de altă parte, se vede că gradul de cultură a individului lasă de dorit. Cu gramatica şi limba română este la pământ. Să analizăm fraza: "Dle Cojman, n-am mai ras fortat de cand ma uitam pe vremea copilariei la Cascadorii Rasului.". Deci, individul, la solicitarea mea a râs forţat... (Oare cine l-a pus să râdă forţat?) Probabil, în nemernicia lui, şi-a dat seama că am mare dreptate ( şi fără să vrea, a spus adevărul: că el, chiar dacă am dreptate, trebuie să mă atace ) dar, el trebuie să râdă şi să posteze jigniri şi denigrări la adresa mea pentru că este forţat de cineva. Dacă ceea ce cer eu este LOGIC ŞI NORMAL, cum pot fi catalogate "elucubratiile dumnealui" aceste solicitări ale mele? Individul ăsta parcă ar fi Băsescu, Boc sau unul din PDL-iştii de frunte care, într-o singură frază se contrazic de cel puţin două ori. Concluzia: NU A RÂS DE BUNĂ VOIE ci LA ORDIN.
Cât despre "marele Cojman"... aici are dreptate: am 1,86m şi 110kg... Deci nu-l contrazic...

Link-ul GVJ unde vedeţi postarea individului este: http://gazetavaii.ro/newsalert/monica-iacob-ridzi-%e2%80%9epolitica-nu-este-o-scoala-de-dans-si-bune-maniere%e2%80%9d/

P.S. Azi, 14.02.2011, orele 07.35, la mai bine de 24 de ore după ce am postat, pentru ultima oară, solicitarea mea către redacţia GVJ, pe lângă care, am mai postat şi informaţia, pentru cei interesaţi, unde pot fi citite părerile mele şi/sau articole scrise de mine, aşa cum am bănuit, această informaţie nu a mai fost moderată de GVJ. Trageţi voi concluziile...

2 comentarii:

  1. Este ora 12.00. Pe forumul GVJ, la anumite subiecte legate, in special de minerit, inainte de solicitarea mea publicata timp de 3 zile, deja erau peste 15-20 de comentarii, din care 75% erau comentariile aceleasi persoane care posta sub mai multe nickname-uri si aveau ca tema atacarea mea, fara nicio legatura cu subiectul articilului. Azi, la aceeasi ora, sunt doar 7 comentarii, din care doar 3 ale individului respectiv, care, ca de obicei, bate campii fara nicio legatura cu subiectul. Cred ca ceilalti oameni cinstiti au recurs la acelasi mod de protest ca si mine: Nu mai posteaza comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este a treia zi de cand am incetat sa postez pe forumul GVJ. La niciunul din articole nu s-a mai ajuns la 10 comentarii, cu toate comentariile multiple de pe acelasi IP. De asemenea, nici acum nu a fost moderata instiintarea postata de mine pe forumul GVJ:
    "De azi inainte, cei care vor sa-mi cunoasca parerile, mi le vor gasi aici:

    http://valter-cojman.blogspot.com/2011/02/imnul-minerilor.html
    http://aparatidrepturile.piczo.com
    http://fnm-romania.webgarden.ro
    http://www.ziarulincomodvj.ro
    http://www.ziaruluniversul.ro
    si pe forumurile televiziunilor si presei nationale.

    Cu stimă, Valter Cojman

    NOROC BUN, MULTĂ SĂNĂTATE, FERICIRE, BUNĂSTARE, DEMNITATE ŞI CURAJ TUTUROR, MAI PUŢIN HOŢILOR, LAŞILOR, LINGĂILOR, LICHELELOR, LENEŞILOR, CORUPŢILOR ŞI DICTATORILOR!
    REVOLTĂ-TE ! IAR SI IAR ŞI IAR PÂNĂ CE MIEII VOR DEVENI LEI"

    RăspundețiȘtergere